قارچ های بی دلیل در کانالی هدف دار :)

اهل کانال یا به قول معروف چنل نبودم اما از دیروز که با کمک دوستان ایجادش کردم حس می کنم خیابان یک طرفه هم می تواند جالب باشد. خیابانی که تنها عابرش تو باشی و دیگران تماشایت کنند و تو را بخوانند و تو هی میدان داری کنی گذشته از شوخی آدرس کانال من است .. البته سهمم فقط انتقال اطلاعات دوستان و معرفی همشهریان ادیب و هنرمندم است وگرنه اسمم ادمین است  و اهل مدیر بازی نیستم. من هم از مطالعه نوشته های دوستان لذت می برم شما هم به ما ملحق شوید اسمش  قارچ های بی دلیل  است!

https://telegram.me/gharchhaie_bidalil

 این آدرس رو کلیک راست کنید open link   رو بزنین

نظرات 2 + ارسال نظر
تهی جمعه 14 اسفند 1394 ساعت 19:03

ممنون.

موفق باشید

تهی جمعه 14 اسفند 1394 ساعت 01:22

چطوری باید کانال ها رو پیدا کرد؟ از روی گوشی اجازه جستجو نمیده

من آدرس و لینکشو میذارم شما فقط با گوشی لمسش کنید و جوین کنید.
قارچ های بی دلیل
دلنوشته ها و عکس نوشته ها و شعرها
https://telegram.me/gharchhaie_bidalil
این آدرس رو کلیک راست کنید open link رو بزنین

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.